Znajdujesz się: Aktualności

Aktualności

obraz1
Wyjazd rowerowy do Mielnika

Mieszkańcy Domu Pomocy Społecznej „JEDLINA” w dniach 22– 24 czerwca 2018r wyjechali na wyjazd rowerowy w okolice Mielnika.

Wyprawę rozpoczęliśmy od dojazdu pociągiem do miejscowości Sycze. Dalej ruszyliśmy rowerami w stronę Świętej Góry Grabarki by odwiedzić to sanktuarium. W skupieniu zwiedziliśmy to najważniejsze miejsce kultu religijnego dla wyznawców Prawosławia w Polsce. W stronę Mielnika z Grabarki pojechaliśmy szlakiem Green Velo. Po około dwóch godzinach dotarliśmy na znajome nam z poprzednich wyjazdów miejsce noclegu w Mielniku.

Sobotni ranek po śniadaniu poświęciliśmy na wycieczkę rowerami. Przepłynęliśmy promem z Mielnika do Zaburza i ruszyliśmy przez Serpelice w stronę Gnojna. Mogliśmy podziwiać przepiękne widoki doliny Bugu, a szczególnie wrażenie robił widok ze skarpy na zakole Bugu. Popołudniu udaliśmy się na koncerty z okazji XXVII Dni Mielnika. Odbywały się one nad Bugiem u podnóża wzgórza zamkowego. Głównymi gwiazdami były zespoły AKCENT, WITEK MUZYK ULICY oraz DE MONO.

W niedzielę po małym spacerze i przygotowaniach wyjechaliśmy w stronę Siemiatycz, skąd wróciliśmy do Mieni.

tj

Zdjęcia!

Powrót

Ta strona internetowa umieszcza w Twoim urządzeniu pliki cookie.